Måndagslista nr 139

Hej på er och hej juli (<--- hur gick det till?)!
Redan måndag igen och tiden flyger som vanligt fram. Idag måndag, är jag lite extra glad över att...
 
...jag nu har jobbat en natt och är ledig fram till helgen, snacka om mjukstart!
 
...killarna och jag är lediga i veckan - vilken grej att få vara lediga många dagar tillsammans :)
 
...fina kompisar idag flyttar hit till byn, woohooooo!! Barndomskompisar till oss som nu, precis som vi, också ha barn! Så himla roligt!!
 
...vi nog ska koppla av i husvagn i veckan, jag hänger med en natt och killarna stannar två (om det nu blir så). Och vet ni, det ska bli gaaaaaalet härligt, ett helt dygn hemma helt själv, bara jag och djuren. Ett glas rosé, en bit mat och bara vara. Så Jädrans Lyxigt!
 
...vi ska grilla galet god mat. Marcus och Milton fixade iordning det, jag ska bara ner till affären och komplettera med Halloumiost, ett givet grilltillbehör!
 
...jag känner mig pigg och lycklig, behöver man begära mycket mer?
 
Nu ska jag jobba för mitt andra jobb, gäller att ligga i!
Kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0