Måndagslista nr 117

Hej i kvällen!
Hoppas allt är väl med er. Här är allt fint och jag har en lista åt er :) Idag är jag extra glad över att...
 
...jag sitter här med mätt mage efter en god middag, med min hund i soffan, framför kaminen. Killarna har gått upp för att Liten ska sova. Det är lugnt, skönt, teet står på bordet - vad mer finns att begära?
 
...jag har hemstudier imorgon, härligt! Studier framför kaminen är ett gott studieliv!
 
...vi alla tre är lediga på torsdag tillsammans, som det ser ut nu, som vi ska njuta!
 
...vi har en kamin. Det känns som att vår lilla kamin hissas ofta, men det är den minsan värd! 
 
...jag har fyra fina och friska djur. det är värt mycket för mig.
 
nu ska jag sörpla te och värma till mig lite. Kram allesammans :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0