Soffbord

Vi har möblerat om lite i tv-rummet och strax där innan kom vi fram till att vi verkligen behöver ett nytt soffbord. Milton har lekt sönder det vi har och det är numera väldigt rickigt och sjaskigt.
Jagbgogglade lite och hamnade såklart även på det stora blågula varuhusets hemsida och fann detta, så jädrans fina och jag kunde inte bestämma mig för om jag gillade det vita bäst...
 
 
...eller om ett turkost var finast (ja nu fungerade det givetvis inte att lägga in två bilder på en gång. Får visa det turkosa sen :) Fast å andra sidan vet i tusan om två sådana bord (ja två "ihopsatta" hade vi velat ha) med hjul på. Inbillar mig att någon liten människa skullen använda dessa bord som rallybilar på omgående ;) Men fina är dem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0