Måndagslista nr 120

Hej på kvällen!! Hoppas allt är väl med er. En fråga först innan jag drar igång - jag har haft ovanligt många besökare både igår och idag, någon som vet varför? Det brukar se ut så om jag vunnit något, haha.. Annars har här ju inte hänt något spännande direkt de sista dagarna, så om någon vet något som jag inte vet - hojta till!!
 
Nu till ämnet. Idag är det ju måndag igen, det betyder Måndagslista. Idag är jag lite extra glad över att...
 
...det är sportlov och det, för förstamgången på många år, betyder lite sportlov även för mig litegrann. Idag blevMilton och jag hemma och vi har haft det SÅ mysigt! Lite skolarbete kommer det bli ändå, men Milton kommer bara vara lite på dagis och han och jag kommer mysa lite extra :)
 
...Marcus är ledig imorgon, det gillar jag alltid lite extra såklart :)
 
...London närmar sig, tidigt på söndag morgon sticker jag och det ska bli SÅ roligt!!
 
...jag har kommit igång med träningen. Alltså inget revolutionerande direkt, haha ;) Men alltid något och det är jag glad över.
 
 
Nej nu ska jag hålla tv-kväll här hemma och sörpla i mig te, gooooott!!!!
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0