Måndagslista nr 119

Hej i kvällen!
dags för ny lista här. Denna vecka är jag glad över att...
 
...jag klarade av att springa 7 km igår och förstår fortfarande inte hur det gick till!! Har haft ont i magen av någon anlednindelen dess, konstigt. Men skit i det, jag lever fortfarande på ruset sedan igår och trodde aldrig att jag skulle känna såhär över att springa :)
 
...jag nu har min sistabtentavecka, hur sjukt är inte det? Dessa (snart) två åren har gått så jädrans fort!!
 
...vi har haft fina lediga dagar tillsammans, jag och killarna, jag gillar't, speciellt eftersom vi fått chans att träffa både släkt och vänner. Det är viktigt sådant där.
 
...Marcus är världens bästa. Han sitter därhän, mitt emot mig i en fåtölj och tittar på film. Världens bästa är han, helt enkelt. Tur att han inte läser min blogg, för då hade han väl blivit mallig ;)
 
...Milton är så duktig, fin och bäst. Alltid får han mig och bli stolt över hur han är ochbhur han beter sig. Varken han eller jag är väl perfekta såklart, men ibland är det viktigt att lyfta någon till skyarna, verkligheten kommer ifatt mig imorgon bitti när vi ska hatta iväg till dagis, hästarna ska ut och sådär ;)
 
Nähä, nu ska vi snart krypa till kojs här hemma. Kram och godnatt kära ni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0