Måndagslista nr 162

Hej vänner!
Idag är det ju måndag igen och jag är lite extra glad över att...

...Marcus jobbar denna vecka och är sedan ledig 17 dagar, det ska bli så jädrans härligt!!

...det blev så fint i vardagsrummet med soffan och nu då julgranen också, mysigt!

...vi har haft en fin helg, trots jobb för min del. Äntligen fick vi ju hälsa på fina Nova.

...vi ska träffa saknade vänner på torsdag, som vi längtar!

...jag jobbar ett par nätter i helgen också. Inte för att just det kanske är det bästa som finns, men efter den helgen har jag en fin extralön att se fram emot i januari och DET kan man ju bli glad över ;)

...Yda verkar må bra igen. Åh vad jag hoppas att det inte är något allvarligt med min älskade lilla hund.

...Milton är helt fantastisk. Ett barn med så mycket rolig humor, massor av roliga upptåg, ett barn som säger så fina och kloka saker och som bara är bäst helt enkelt.

...jag snart ska gå och sova. Min kropp mår inte bra och den behöver vila efter skicket den var i igår. Att jag sedan hade en riktig skitnatt till idag med dålig sömn gjorde inte saken bättre.

Detta får avsluta min lista. Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0