Kräftskiva/inflyttningsfest/dans/natt

Ja jäklar vilken eftermiddag, kväll och natt jag hade igår till tidig morgon, kom hem runt 04,30 i morse!
Först kräftskiva och inflyttningsfest hos vänner lite längre bort här i byn, med massa gott att äta och dricka, trekamp och bara sådär galet roligt alltihop!
Efter det kom en buss och hämtade oss och vi åkte allihop vidare ut på landet där det var fest och dans. Där höll vi igång till 01, då samma buss hämtade oss och vi åkte mot byn igen.
Tro inte det tog slut där dock, haha.. Ett ofrivilligt pooldopp ;), en dusch, ett klädlån och lite serietittande senare så gick jag hemåt.
Himla galet och roligt alltsammans och, trots att jag är sådär galet sliten, så hade jag lätt kunnat göra om hela alltet idag!!

Nu ska jag försöka masa mig upp ur sängen och äta något. Kram och hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0