Vår, massor av vår!!

Vilket härligt väder nu, precis så som våren ska vara och jag älskar våren!
Har kikatrunt i min rabatt lite och där växer det så det knakar, under alla löv. Det är ju klart fördelaktigt så sett att löven från häcken trillar rakt ner i rabatten, massor att räfsa ut sen, men det skyddar växterna väl :)
Hittade dessutom ett par getingar på en blomma, herrejisses! Är inte det lite tidigt, med tanke på hur kallt det vari?
 
 
Hittade små små nya växter av min favorit, som jag inte vet vad det heter, återkommer när jag har listat ut det.. Små söta bebisar, så fina!
 
 
En kisse var i närheten hela tiden, som alltid. Som vi njöt i trädgården, Yda, Vilse och jag. Härligt att ha en vår och sommar liggande framför fötterna :)
 
 
Kram på er, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0