Måndagslista nr 128

Hej i kvällen! Sitter här vid min dator, Milton har somnat, Marcus är iväg. Djuren är nattade, bara lilla Yda ligger här och, i det tysta ger mig kärlek, trygghet, vänskap och värme och det är ömsesidigt.
Nu dags för en Måndagslista. Idag är jag lite extra glad över att...
 
...vi avslutade helgen på bästa sätt; toppenväder, motion av alla djur och fick massor gjort!
 
...våren verkar vara här, hoppas den stannar ett tag till! Än vill vi inte ha sommar och inte vintern tillbaks på länge.
 
...Milton och jag har handlat skor och nya gummistövlar åt honom idag, om än inte helt överens hela tiden, men om skorna blev vi i alla fall överens, haha ;) Gummistövlarna är dessutom jättefina, bild kommer!
 
...jag har en så bra praktikplats och jag trivs så fantastiskt bra!! Jag har haft tur med alla mina praktiker och haft tre bra, men denna är nog ändå den bästa av alla - som jag trivs!
 
...jag har en sallad som väntar på mig i kylen, den får vänta många timmar till för den ska avnjutas till lunch imorgon. Jag älskar att Ica här i byn har fått salladsbar!
 
Nu ska jag sörpla lite te och sedan ska jag invänta min sambo. Inte lönt att jag går och lägger mig innan han kommer för jag kan inte somna ändå, det är alltid så när han är borta, om jag vet att han ska komma hem. Ska han sova borta så är det ingen fara, för då behöver jag inte invänta honom.
Nu film, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0