Måndagslista nr 127

Hej på er! Ja, en Måndagslista på en onsdag kommer här. Förlåt för dålig uppdatering här, men idag är jag lite extra glad över att...
 
...jag fick vabba med Milton igår, hur mysigt som helst! Ja mysigt mest av tiden, det är inte alltid mysigt med en mycket bestämd knappt 3-åring som både vet hur man slåss, sparkas och säger emot ;) Vi var ute och fixade i rabatten, räfsade och tog bort fjolårets vissna blommor, härligt! Solen sken och vi plockade lite vitsippor och låg och solade på gäsmattan tillsammans en stund.
 
...Milton nog är frisk igen, förutom sin nedrans hosta han får titt som tätt. Tillbaks på dagis idag och vi hoppas att Snöret håller sig frisk :)
 
...jag har en så himla bra praktikplats, även denna gång!! Kanske den bästa?! Trivs så bra och här hade jag kunnat stanna. Tänk att få kombinera jobb med intresse, det hade varit det bästa!!
 
...Marcus trivs så bra på sitt nya jobb och vi alla är oerhört glada över att han har fått detta, vilket innebär att han kommer hem tidigare än innan och inte kommer jobba några helger alls ju, hur bra är inte det?
 
...svärföräldrarnas husvagnssäsong snart börjar - många kvällar kommer, även denna sommar, spenderas med dem i husvagnen, Milton tjatar redan om det, snart snart!
 
...båda hästarna förhoppningsvis snart är i bättre kondition igen, som jag längtar även till det!! Mina två fina hästar, som alltid kommer i sista hand nu mera, tyvärr. Det känns himla motigt, men tack vare att M nu slutar tidigare om dagarna så underlättar även det för mig med hästarna, plus att jag snart kommer få hjälp med min Armani, så all deras träning inte ligger på mig, för jag hinner inte.
 
Hoppas ni alla har en fin onsdag, vi hörs senare förhoppningsvis. Stor varm kram!


Kommentarer
Sandra

Hej Fanny. Var är du på praktik nu? Va spännande att ni fått så mycket praktik! :)

Svar: Hej Sandra! Ja det är verkligen fantastiskt med såhär mycket praktik, man lär sig så mycket :) Jag är nu på odla.nu , en trädgårdssite/shopp som har sitt kontor och lager i Sösdala
Fanny Lindborg

2013-04-10 @ 16:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0