Måndagslista nr 98

Hej vänner! Höll ju på att glömma att det är måndag. Men idag är jag glad över att...
 
...förra veckan är över. Det var en fruktansvärd vecka egentligen. Marcus i Norrland, tentavecka (med tenta idag), saknaden av framför allt lillasyster och den enorma förlusten och saknaden efter Felix som dog mitt i allt.
 
...tentan är gjort. Oavsett hur det gick så är den gjord och det är skönt. Imorgon håller vi ledigt!
 
...jag ska till min fina "frissa" Mija och styla om håret, som jag längtar!!
 
...Marcus är hemma igen!
 
...Mimi kommer hem från Stockholm på torsdag morgon, såååå underbart!
 
...Milton, trots förra veckans jobbigheter, har funnits där som en glädjespridare och lycka! Han tillsammans med djuren gjorde att jag inte grät mer än vad jag gjorde och fick annat att tänka på. Tacksamheten över att ha Milton och djuren är stor.
 
 
Nu blir det kväll och snart sängen tror jag. Kram Ni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0