Måndagslista nr 104

Hej i kvällen!

Idag har en tuff vecka börjat och den har börjat jobbigare än väntat... Men lite har jag såklart att glädjas över. Så idag är jag extra glad över att...
 
...Milton och jag har haft en så mysig dag tillsammans, finaste barnet!! Milton är dessutom mycket piggare, och det gör mig också extra glad :)
 
...jag nog lagade veckans godaste middag idag, herrejisses vad bra jag är! *klappar mig själv på axeln* ;)
 
...Marcus är ledig imorgon! Ja jag är ju inte ledig, men har hemstudier och ska plugga hemifrån under dagen, men sedan har vi eftermiddagen tillsammans :)
 
...jag har många hemstudierdagar denna vecka. Det behövs med tanke på tentan senare i veckan.
 
...jag ska dricka en stor mugg te alldeles strax ;)
 
Detta får helt enkelt avsluta min lista. Dags att sätta igång. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0