Måndagslista nr 101

Hej på er! En riktigt bra vecka har jag framför mig. Så idag är jag extra glad över att...
 
...jag snart ska få hämta min lillkille på dagis, som jag längtar!
 
...vi helt plötsligt har två bilar. Ja bara för ett litet tag då den ena ska säljas, men ändå - frihet ;)
 
...jag ska till STOCKHOLM till helgen, herrejisses vad roligt och SOM jag längtar!! Träffa syrran, bästis, kusinen kanske och en kompis - vilken toppenhelg jag har framför mig!!
 
...vädret är riktigt skönt idag. När jag har hämtat Milton ska vi nog vara ute en eller ett par timmar, det vill vi tror jag.
 
...jag känner mig ganska pepp och optimistisk över lag just nu. Glasögonen verkar fungera då jag har mindre huvudvärk. Dock har jag mer ont i nacken för tillfället än vad jag normalt sett har, men det kan jag väl leva med ;)
 
Nu ska jag sätta fart, snart mot dagis, kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0