Ljusstake från Rusta

Jag har verkligen fastnat för denna ljusstake. Jag gissar på att stakarna sitter fast i brickan, perfekt i ett småbarnshus som här ;) Ljusstaken kommer från Rusta, jag bara måste dit och kika på den live någon dag!
 
 
 
Hej förresten! Dagen idag har gått i ett; skola under hela dagen, apoteket för att hämta ut nya inhalatorer åt lillkillen, till Vinslöv och hämta Snöret på dagis. Eftermiddag i hundranittio här hemma, fixa stallet ikväll, duscha och nu sitter jag här, phuuuu.. Dags att plugga lite tror jag. Imorgon äntligen hemstudier för min del, underbart!
Nu ska jag försöka övertala min sambo att göra te åt oss.. Vi är sugna på det båda två, men ingen orkar resa sig ;)
 
Nähä, kram på er. Vi hörs kanske sen, eller imorgon :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0