Innan studier

Innan jag nu satte mig för att plugga var jag tvungen att elda och äta. Brasan är igång och jag sitter framför med min frukost och datorn, underbart! Dessutom drog jag igång julmusik (!) Spottify, någon längtar visst till julen ;) Det gör jag förvisso större delen av året, men såhär års är längtan stor, Marcus är likadan, hahaha!
 
Fick ett fint foto, det enda som egentligen drar ner det hela är den oputsade rutan på kaminen, det får jag nog ordna senare idag, för så kan det väl inte se ut. Vår fina vedförvaring som vi är så nöjda med syns också och i bakgrunden ser ni Miltons bokförvaring och min fina fina kista som har varit mormor och morfars och sedan mammas, men nu min. Den är bland det finaste vi har i huset, enligt mig. Nu får den agera leksaksförvaring till den finaste människan i världen.
 
 
Nu ska jag dra igång med min rapportskrivning, har massor kvar och ska verkligen försöka få undan så mycket det bara går idag! Tentavecka för fullt, med andra ord! Men en bra tentavecka, för vi har ingen salstenta. Istället har vi muntligt 75 minuter på fredag, i grupp och så denna rapporten som nog komer sluta på 50 sidor, men hellre det - jag älskar att skriva!
 
Dags att sätta fart, kramar härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0