Det där med barnkläder

Som ni kanske vet så gillar jag barnkläder dom är helt unisex. Det är så barnkläder ska se ut helt enkelt. Och mjuka, lekvänliga och snygga.
Kan blir uppriktigt ledsen när jag ser hur kläderna förändras med att barnen blir större, både i färger, utseende och modeller, både för flickor och pojkar.
Givetvis står pojkkläderna mig varmast om hjärtat, eftersom jag har Milton. Nej jag tycker inte om att kalla det pojkkläder (pretto?!), men det är ju så det är dessvärre.
MEN, nu ska jag marknadsföra min syster igen! Hon läser ju på Beckmans och de designar just nu tryck för barnkläder. Hur underbara hade inte dessa tryck varit på barnkläder?! Givetvis på både flickor och pojkar, min syster är GRYM!!



Kommentarer
Mimi

Tack så mycket syrran <3

2012-10-09 @ 23:11:09
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0