Bästa botemedlet...

...mot sliten-småbarnsförälder-som-var-ute-igår ;) måste vara frisk luft!
Hela förmiddagen var vi förvisso inne och jag kände mig inte som världens bästa förälder direkt. Men sedan slängde vi på oss kläder och gick ut, dessutom är det så skönt ute idag :)
Hästarna fick först och främst lunch, som avslutning gjorde jag i ordning vars en mugg te och en kanelbulle och så filade vi på däcket, älskar att äta ute, oavsett årstid!
Men mellan hästmatning och fikat tog jag tag i ett projekt som jag tänkt på ända sedan förra sommaren - att flytta vårt lilla lilla valnötsträd. Lilla trädet har stått tämligen utsatt, en meter från hästarnas ramp och i vintras trodde jag knappt det skulle överleva för hästarna snubblade (jaja, en klar överdrift, inte så mycket att snubbla över direkt..) över det några gånger. Ni ser, till vänster i bild, där trädet stod innan. Nu står det bättre en bit bort :)
Jag har så mycket planer för denna delen av trädgården, alltså från hästarnas ramp och bort till häcken. Förhoppningsvis kommer det hända lite där nästa sommar, som jag längtar!!
Vi hörs senare, kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0