Måndagslista nr 105

Idag blir min lista väldigt kort. Det är så den bara blir vid speciella tillfällen, oftast är det så då i alla fall. Idag tänker jag mest på Vilse hela tiden, när jag var ute och gick med hundarna grät jag mest hela rundan faktiskt. Jag började gråta när jag kom in till mina föräldrars hund och sedan fortsatte det tills jag körde hemåt igen. Det är något visst med djur, de får en att känna.
 
Så idag är jag extra glad över, om Vilse inte kommer tillbaks, att...
 
...jag fick förmånen att ha en så fin, underbar, speciell, vacker, klok och trygg katt i helt underbara 13 månader. Fina älskade Vilse. Du är så älskad.
 

 
Kram, var rädd om dig


Kommentarer
Malin

Håller fortfarande tummarna att han ska komma hem. Älskade djur <3

2012-11-06 @ 07:07:13
URL: http://malinnor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0