7 veckor och 2 dagar

Efter denna långa tid kom idag min älskade Vilde hem, tidigt i morse - han kände nog på sig att jag behövde det som mest just nu!
Jag kan knappt tro det är sant, detta är verkligen helt fantastiskt och han är precis som han var när han försvann. Jag undrar så var han har hållit hus alla dessa veckor.
Min fina älskade Vilse, mitt i allt elände just nu så dyker du upp, som ett ljus i mitt mörker. Du är fantastisk och precis så speciell för mig, som jag alltid har sagt att du är.
Tack Vilse, för att du är du. Tack Vilse för att du är här



Kommentarer
Anonym

Härligt:)

2012-11-25 @ 22:55:56
S

Underbart...<3 Tänk om våra underbara djurvänner kunde prata...så intressant det hade varit...

2012-11-26 @ 17:16:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0