Måndagslista nr 82

Hej på er! Bättre sent än aldrig, men dagen har gått i Miltons tecken, givetvis ;) Idag har jag så mycket att vara glad för! Så idag är jag extra glad över...

...att vi har gett Milton en jättefin födelsedag, det känns bra i hjärtat!

...att förra veckan är över. Den var bra på många vis, men som jag slet med Miltons rum, kalasförberedelser, skola, vardagen, kalas i helgen, jobb inatt, fest i lördags, för lite sömn. Denna vecka kommer bli precis tvärtom och jag gillar det!!

...att vi imorgon ska göra något som ska bli så galet roligt. Jag längtar som en galning redan! Kan inte säga mer än så i nuläget återkommer imorgon kväll ;)

...att jag mår jättebra nu. Milton och Marcus är de bästa jag vet.

Kram på er, nu blir det snart sängen! Morgondagen kan inte komma nog fort!!
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0