Måndagslista nr 79

Godmorgon på er! Ny vecka och fina vädret fortsätter, härligt! Idag är jag glad över...

...den fina helgen vi har haft. Jag har fått träffa flera av mina bästa vänner och bättre än så kan man inte ha det :)

...att vi alla är lediga till helgen, som jag redan längtar!!

...att jag har en trädgård. Jag tittar trädgårdsprogram, gogglar, växter, växthus, stensättningar och så vidare. Marcus tycker att jag helt plötsligt blev ungefär 20 år äldre, hahaha, han förstår inte bättre ;)

...Milton, givetvis. Allt kretsar runt Milton. Precis som det ska vara!

...att det ser ut såhär, säder om vårt hus. Vackert ellerhur?


Nu ska jag plugga. Så mycket som möjligt är det studier som gäller de närmsta dagarna. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0