Måndaslista nr 73

Hej fina ni! Vad hittar ni på såhär i början av veckan? Jag har praktik när ni läser detta, men gjorde en tidsinställd lista igår (alltså söndag). Så idag måndag är jag extra glad över...

...att Milton är frisk igen!

...att vi äntligen verkar ha fått vår!

...att jag har en så jäkla rolig praktik och får vara kvar på samma ställe i alla 6 veckor istället för bara 3, om jag vill - vilken lycka!!

...att bilen kommer bli tvättad idag, av någon annan än av mig, hahaha ;)




Denna vecka kommer bli en galet tuff vecka, på många sätt. Dessutom går mina tankar idag till Marcus farmors släkt, då farmor gick bort i natt. Så listan behövdes helt klart för att peppa mig själv och se ljuspunkterna.
Kram på er!



Kommentarer
britta bloggar

Härlig lista! Och visst är det toppen med tidsinställda inlägg?

2012-03-12 @ 15:09:34
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0