Måndagslista nr 74

Hej på er!
Lite sent, men har haft fullt upp. Denna vecka är jag extra glad över...

...den söta blomman jag fick idag på min praktikplats, rara fina människor!! (är dock ledsen över att jag inte kan vara kvar där alla mina veckor, utan imorgon eftermiddag bär det vidare till en annan avdelning.

...den goda middagen vi åt ikväll i form av potatisgrattäng, grillad hjort, grillad halloumi-ost, sallad - mums!

...att vi har vår nu, den verkar vara här för att stanna, härligt!

...att jag fick ett riktigt bra mail innan ikväll, kanon!

...att jag nu ska äta årets första jordgubbar, ljuvligt. Nåja, spanska gubbar men ändå, iallafall jordgubbar!

...att Milton bara är världens finaste och världens bästa barn, oj så bra han är!

Kram på er, finisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0