Måndagslista nr 72

En tidsinställd lista ;) Sitter på praktiken just nu när ni läser och fixade i ordning denna lista igår kväll.
Denna vecka är jag extra glad och tacksam över...

...att vi hemma för tillfället är friska, woohooo!

...att jag idag ska få ett, förhoppningsvis, 100 % avslut på en sak, det känns bra.

...att vi har haft en relativt ledig helg (jag jobbade ju igår natt) tillsammans, mysigt!

...Milton är världens bästa! Han är en riktig sångfågel och surrhumla (alltså en pratkvarn ;) ) som bara är jätterolig och intensiv!!

...att jag har en så galet bra praktikplats!

...att jag har "kommit igång" med träningen på gymmet igen, känner mig otroligt pepp och det är bara skitroligt! Igår överträfade jag mina egna förväntningar genom att springa i ett sträck 3 kilometer. Låter kanske löjligt, men jag är inte mycket för att springa, så detta var verkligen en bedrift! Dessutom kändes det bra i kroppen och jag var lagom trött efter det. Sedan blev det styrketräning och nu sitter jag här med en svag träningsvärk, som jag till och med ser fram emot blir värre imorgon (alltså idag måndag som ni läser det).

Detta får avsluta min lista, hoppas ni också har en bra vecka framför er, kramar!



Kommentarer
Anonym

Att springa tre km, och ändå orka styrketräna efteråt är inte det minsta löjligt att vara nöjd med, tvärtom! Heja dig!!

2012-03-05 @ 22:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0