Middag och kläder

Ikväll skulle vi egentligen till vänner, men på grund av sjukdom hos dem så fick de ställa in, tyvärr :(
Men vi bjöd istället in oss hos andra, nämligen vår bästa väns föräldrar, kanon! Där har vi hängt hela kvällen och ätit kanon-gott, spelat yatsy, Milton har busat och vi har umgåtts massor, underbart!

Tidigare idag fick jag ju så himla mycket kläder av min syster. Är så otroligt tacksam över det och ska på något vis återgälda det någon gång, det är mycket pengar i de där påsarna och förutom det så är det en otrolig snäll grej av henne att tänka på sin student-syster ;)
Såhär fin var jag ikväll; byxdress i kaki och kavaj i svart (fick en likadan kavaj i ljus kaki också och det roliga är att jag har gått och suktat efter dessa kavajerna hela våren, sen jag såg min klasskompis ha en sådan, och så GER min fina syster mig TVÅ stycken!!).

Nu håller vi matt här hemma, godnatt och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0