Ut i min dunge

Äsch, jag gick ut i min trädgård. Det är ju mysigt det också ;) Så nu känns humöret aningens bättre i alla fall.
jag gick ner i min mini-dunge och grävde bort gräs och gjorde en fin kant mellan gräset och dungen, så att säga.
Såhär såg det ut innan jag drog igång...
 
 
 
...och såhär blev det efteråt! Högarna plockades också bort. Kanonbra att kuna asa ner släpet enda hit och slänga allt direkt på ju :)
Längst bort ska kanten också göras vid, den är inte helt färdig. Där ska också planteras, men det får jag kanske göra till hösten eller så, vi får se.
 
 
 
 
 
I eftermiddag blir det till att köra och handla i stan, vi fattas lite sådans som inte finns i byn. Dessutom tror vi att Milton drömmer mycket på natten och är mörkrädd för han vaknar och skriker hysteriskt just nu varje natt, stackaren. Så nattlampa ska införskaffas. Att vi inte tänkte på det när vi ändå var på Ikea igår, suck....
Vi hörs senare, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0