Måndagslista nr 90

Hej mitt i natten! Ny vecka och jag är extra glad över att... ...Marcus fortfarande har semester. En vecka till :) ...vi har haft en helt underbar dag, mer om den imorgon :) ...jag vaknade upp till ett helt fantastiskt underbart bäst sms som gjorde min dag. Från en vän som jag har tänkt hur mycket som helst på på sista tiden, oj så glad jag blev! ...Milton och Marcus är de finaste jag vet. Ok vad jag älskar killarna! ...vi var hos mormor och morfar igår. Det finns inget ställe jag aldrig har bott på men som ändå kan få mig att känna mig så hemma, som hos dem. Bilden är stulen från min systers blogg, som hon tog igår hos dem. Detta får avsluta min lista. Vi hörs imorgon, stora kramar!



Kommentarer
Sandra

Jag håller med!! Det är verkligen "hemma" där... kommer du ihåg att när vi va små så bestämde vi att vi skulle bo där som vuxna, inga killar eller barn - du skulle ta hand om hemmet och jag skulle mocka åt djuren osv.. haha!

2012-07-24 @ 13:23:18
URL: http://www.minplanet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0