Måndagslista nr 68

Hej igen älskade vänner!
Ny vecka ju, ljuvligt!! Dags för listan och denna vecka är jag extra glad över att...

...Marcus är ledig till helgen!

...jag är också ledig till helgen, då jag är mellan två delkurser med tenta på fredag och nästa delkurs börjar igen på måndag - jag älskar de helgerna!!

...imorgon är pararbetet över.

...vi har haft en härlig helg, speciellt uppe hos mormor och morfar, där Milton för första gången fick träffa min morbror och sina nästkusiner, det var så himla roligt!!

...Milton är en hel-härlig unge just nu, ja det är han ju alltid såklart. Men just nu är det massor som händer, han räknar russin och clementinbitar (ja på sitt eget lilla vis; ett, ett, ett, ETT), han pratar massor, gör sig till när här är folk, pussas massor........ Det är så härligt att se!

Detta får sammanfatta min lista. Hoppas att ni också har många saker som gör er glad denna vecka. KRAM!


Kommentarer
Camilla

Ja, han snackar på gossen! Idag räknade han hos oss också! Kulorna på kulramen! Härlig ålder, det händer mycket! Kram

2012-01-30 @ 19:05:36
URL: http://lillafritzson.blogg.se/
britta bloggar

Härlig lista!

2012-01-30 @ 21:33:33
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0