Måndagslista nr 67

Hej på er igen!
Lista idag ju, för det är måndag =) Idag är jag lite extra glad över...

...att Marcus jakter är över för säsongen. Låter kanske lite taskigt det där, men även om han inte är "eld och lågor" över det, så kan ju jag känna en lite glädje - lite "lediga" helger tillsammans nu med andra ord, och det ser jag fram emot!

...att affärsjuridik är himla intressant. Vilket är tur, med tanke på rådande omständigheter.

...att vi har snö som ligger på marken - ljuvligt!!

...att jag bor i finaste huset, med finaste sambon och absolut finaste barnet och djuren!

Det får avsluta min lista. Hoppas allt är väl med er. Vad gör er måndag lite extra bra? KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0