Min arma armar!!

Gav mig in i en ny rond mot väven och pappen på vår murstock. Jag kan väl säga såhär:
Väv och tapet - Fanny = 2-0
Det är skitsvårt att få ner. Ja inte väven, men den där nedrans pappen under som verkligen sitter som berg mot murstocken! Funderar starkt på att kolla upp vart man kan hyra en sådan där ångmaskin, som ska göra arbetet lättare, för det här går ju inte.. Men ner, det ska den på ett eller annat vis - för här ska vara en fin murstock, inte en nedrans väv. Jag kommer nog ha träningsvärk i armarna imorgon, de är helt slut nu och det är till och med jobbigt att knappa på datorn, phu!
Mål om 10 år: Alla vävtapeter i huset ska vara borta.. Nu först murstocken, sedan Miltons rum. Det är nog den enda nackdelen med huset - alla dessa vävtapeter. Milton har sovit i över tre timmar nu. Jag har mest pluggat, jag tog en kort paus där då jag drog i tapeterna, men gav upp det efter en halv timme.

Nu ska jag fortsätta plugga, hoppas Milton vill vakna snart.. Kram på er


Kommentarer
britta bloggar

Nu är tävlingen om en wigglekart avslutad! Kika in och se om det var du som vann! Trevlig söndag!

2012-02-19 @ 17:40:06
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0