Måndagslista nr 70

OJ! Redan 70:de listan, herrejisses vad flitig jag har varit med dessa listorna! Vill ni läsa alla mina tidigare 69 listor, så kan ni klicka HÄR (<--- länk).

Denna vecka är jag extra glad över...

...att förra veckan är över. Nu nya tag och om en vecka är det praktik, woohooo !

...att jag till helgen är HELT ledig, eftersom tentan är skriven.

...att Milton ändå inte är jättesjuk, utan pigg och glad mest hela tiden =)

...att jag kom hem och ser att hemmet är städat, älskade sambon städade visst i morse, tack!!

...att vi har varandra och det är det viktigaste av allt!

Detta får avsluta min lista, nu ska vi köra och handla. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0