Tips från coachen

Vi håller ju som sagt på att måla tak, om någon missat det ;) Idag är det fjärde och sista strykningen på kökstaket, woohooo!!
I alla fall, sista strykningen är alltid värst då det skiljer så lite från strykningen innan. Därför är det svårt att se var jag målat och inte målat. Men jag har kommit på grejen - post it-lappar, kanonbra ju!! Jag ser exakt hur långt jag målat och vilken bräda jag är på utan att behöva testkänna hela tiden, perfekt! Att jag inte kommit på detta tidigare, bättre sent än aldrig ;)
Så om ni ska måla tak (gud förbjude, hahaha...) så använd er av detta tips :). Ja det gäller såklart inte bara tak, men det förstår ni nog.
Kram på en stund



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0