Tehuset Java

Hej på er!
 I dagarna fick jag hem ett fint litet paket som passade mig som handen i handsken - tre påsar löste, med olika smaker av julen, så underbart och himla snällt!
Paketet kom från Tehuset Java (<--- länk!). Beställer ni nu så får ni dessutom 15 % rabatt i webshoppen, bara skriv in koden loppi12. En fin julgåva eller varför inte till dig själv?
 
 
Ikväll smakade jag deras klassiska julte, ett svart te med smak av julens alla kryddor, hela julen i ett te - härligt va? Jag brukar inte vara sådär förtjust i svart te, men detta var verkligen fantastiskt gott! Det är den vita förpackningen på fotot.
 
 
 
Ser fram emot morgondagen, då jag kommer prova de två andra sorterna också. Återkommer om dem också, om ni vill :)
Kram på er, vi hörs kanske senare


Kommentarer
linnéa, inteminstarkasida

Lussete! Gud vilka roliga smaker, precis sånt man vill ha i juletider :)

Svar: Ja ellerhur, helt underbara! De doftar i alla fall ljuvligt så det ska bli spännande att prova de två jag inte hunnit prova än :)
Fanny Lindborg

2012-12-04 @ 22:13:37
URL: http://inteminstarkasida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0