Fler användarmöjligheter

Idag såg jag ett foto där de hade använt två klarinetter som ljusstakar. Ungefär det första jag gjorde när jag kom hem i eftermiddags (var att byta en bajsblöja, hahahaha....) var att plocka upp min klarinett från sin fina låda och använda den som ljusstake i köket - herrejisses så smart OCH snyggt, se själva!!
 
 
Så nu fick kandelabern (med avskruvade armar) sällskap där på golvet. Fina underbara klarinett, du ska aldrig säljas, som egentligen var tanken! Kanske jag till och med spelar en trudelutt, om jag blir sugen ;)
 
 
Kram på er!


Kommentarer
Macke

Bättre du spelar på Kalles klarinett ;)

BAAAAM, I nailed it :P

2012-12-22 @ 00:44:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0