Måndagslista nr 48

Hej på er! Ny vecka, nya möjligheter heter det väl ? ;)
Tuff avslutning med en liten Milton som absolut inte ville sova och två upprivna, hungriga och trötta föräldrar. Men när han väl somnade så sov han gott hela natten, vi också. Skönt!
Men idag är det dags för en uppiggande lista, jag behöver lite "pepp" så det passar jättebra!
Idag är jag extra tacksam och glad över att...

...Miltons nya medicin ändå verkar hjälpa mot hostan och gör så att han sover bättre om nätterna.

...dörren in till stallet är på plats, likaså är delar av väggen in till verkstaden uppe och så är bjälkarna i taket uppe, snart är det bara boxarna kvar och andra stalldörren, wiiiii !!

...hästarna har fått ny hage, de mår gott där ute, mina två fina =)

...jag får så mycket hjälp med framför allt stallet, är så evigt tacksam!

...Marcus är hemma några dagar till ;) Han åker på jakt till Norrland och blir borta en vecka ganska snart, jag tycker det är jobbigt, därför får jag vara tacksam över att han är hemma hos oss några dagar till ;)


Nu ska jag återgå till studierna, kram på er!


Kommentarer
Yohanna i Las Palmas

Halloj!

Kom förbi här från Jennyn för att kika lite på din måndagslista.

Hälsningar

Yohanna

2011-09-06 @ 13:41:27
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0