Ljuvlia Vilse!

Behöver jag säga något, eller jag ska låta fotona tala för sig själva?
Han är sååå ljuvlig, vår lille Vilse!







Hoppas ni har en härlig kväll. Ikväll hoppas jag på en bättre natts sömn, än de två senaste nätterna. I förrgår var det jag själv som inte kunde sova och igår natt var det Milton som hade lite problem.
Imorgon är det nämligen dags för dagis och skola och jobb för oss. Börjar en ny delkurs nu i min utbildning, får se hur det går. Förra gick ju bra, trots allt =)

Nu blir det tv, te och mys i soffan, kram på er!


Kommentarer
Mimi

Vilse <3 sucken liten krabat!!! Längtar till helgen, han får gärna kringla sig runt min hals igen och somna. MYYYYYS! ^^

2011-09-21 @ 13:57:07
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0