Måndagslista nr 56

Hej vänner och snart hejdå oktober!
Sista listan för denna månad, imorgon går vi in i november - underbart! Inte för att november är den piggaste månaden direkt men det närmar sig ju jul med stormsteg =) Så idag är jag glad över...

...att jag har en helmysig kusin-fika inplanerad med syrran och kusinerna, underbart!

...att jag var ute och red igår, herregud vad skönt! Jag är taggad och vill upp igen, så fort jag bara hinner =)

...att vi nu är färdiga med tre grupparbeten! Skönt som bara den, även om det är en hel del kvar av denna delkurs..

...att Milton är bäst! Han pratar mer och mer, nya ord dyker in stup i kvarten, i helgen var det Armani (Ani/Mani) och idag var det spade (sade) - finaste ungen i världen!

...att jag har hemmastudier imorgon. Kommer plugga HUR mycket som helst imorgon och ska inte sitta här hemma (eftersom de andra också är hemma och då får jag inte allt för mycket gjort), men jag ska i alla fall inte hasta iväg till skolan, vilket ska bli superskönt.

...att vi är hundvakter till världens häftigaste Hugo! Herrejisses vilken hund, han är verkligen hel-mysig!


Nu ska vovvar ut, hästar nattas, katten letas upp, tänder borstas. Sen kommer jag nog stupa i säng, för jag är supertrött ikväll, så det kommer bli underbart!
Hoppas ni får en fin vecka, kram från mig!


Kommentarer
Lina

Jag fick faktiskt bassning av min hovslagare ang. grimmorna :o kände mig som en liten ridskoletjej som inte kunde någonting alls ;)

2011-10-31 @ 22:09:14
URL: http://angelina86.blogg.se/
Jenny

Hej kära du, ingen fara du hann :) Din blogg ligger självklart uppe nu också! Kramar i massor :)

2011-10-31 @ 22:34:32
URL: http://www.jennyn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0