Måndagslista nr 55

Hej på er! Det är ju måndag och jag är glad, lite extra glad över...
...att Marcus är ledig imorgon!

...att vi ÄNTLIGEN ska till doktorn med Milton och hans hosta imorgon =)

...att grupparbete 2 är färdigt, äntligen! Nu blickar vi framåt tjejer ;)

...mysiga eftermiddagen som Milton och jag hade idag, jag trodde verkligen att eftermiddagen skulle bli lååång och dryg, men tack vare ett besök borta hos farmor, promenad efteråt och sedan utevistelse en bra stund, så gick det av bara farten.

...att jag känner mig piggare, det var nog frisk luft och lugn och ro jag behövde helt enkelt.

...att jag har finaste barnet och sambon och finaste djuren, jag är så lyckligt lottad!

Nu ska jag knåpa ihop ytterligare ett blogginlägg, kommer senare ikväll. Sen blir det mys framför tv'n och kaminen, med min andra halva och våra små pälsbollar, underbart! Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0