Måndagslista nr 54

Hej vänner! Ny vecka, ny delkurs i skolan, ny måndagslista, mycket nytt ;) Idag är jag glad över...
...den fina bilen Milton vann inne hos JENNY, som för övrigt är grundare till Måndagslistan =)

...att det är ett så underbart väder just nu ute, i eftermiddag ska Milton, Yda och jag gå i skogen tror jag, härligt!

...att bästa kompisen hjälpte mig att rensa uthuset i helgen och där är nu SÅ fint ute!

...att vi avslutade förra veckan med en mysig middag med vännerna, tack snälla ni!

...att jag har det finaste stallet, ever! Det får också avsluta min lista =)




Sådär ja, dags att återgå till studierna inför en kort paus, kram på er!


Kommentarer
Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Hej vännen!

Fin blogg och fina bilder!



Vad gör du?

Kram

2011-10-17 @ 17:39:22
URL: http://magiskatankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0