Måndagslista nr 52

Hej på er! Bättre sent än aldrig ;) Dagarna går i ett och nu är Milon sjuk dessutom, stackaren.. Men lite har jag att vara glad åt idag, givetvis ;) Så denna måndag är jag glad över...

...att Milton och jag var på ett supermysigt kalas igår - grattis i efterskott säger vi till Max, Marcus och mitt fina gudbarn, som fyllde två år igår! Stora killen =) Tack Lina med familj för ett helmysigt kalas!

...att jag har hemstudier i morgon också. Även om det många gånger är svårt att få något gjort, så är det ändå skönt att slippa åka iväg och slippa passa tider etc.

...att Marcus är ledig imorgon och kan ta hand om sjuka Milton (precis som idag) så jag kan plugga utan dåligt samvete =)

...min pappa. Stallet, ni vet ;) Är snaaaart klart. Lovade foton härom dagen, de kommer men det dröjer lite till =)

Nu ska jag sätta fart så att vi kommer i säng snart. Milton kommer nog inte sova något vidare i natt = inte vi heller. Så godnatt säger jag nu, ha det fint! KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0