Hunter-lover

Hej igen! Idag i stan handlade jag faktiskt även till mig själv. Alla som känner mig vet ju att jag älskar gummistövlar, och givetvis framför alla andra - mina Hunter-stövlar. Länge har jag suktat efter ett par Hunter-strumpor till stövlarna, men helt enkelt blivit för snål. Idag slog jag till ;) Ett par naturvita, stickade skönheter, wiiii !! Fint va?


Jag måste verkligen börja använda min fina kamera, ni ser hur dålig kvalitet det är på iPhonen. Snart är det i och för sig dags att förnya abonnemangen och då få nya telefoner = bättre kamera. Men har man en systemkamera så ska den väl ändå användas, inte sant?


Om en timme ungefär kommer våra gäster, som jag har längtat efter idag! Kram från mig till er =)


Kommentarer
Therese

Snyyyyyyggt! Vill oxå ha men är för snål :(

Vad roligt att Milton gillar Maja, kanske en framtida fästman hihi.

Förlåt för seeent svar, har så dåligt samvete över att jag aldrig hinner svara på kommentarer. Läser i stort sett alltid från mobilen och det är så himla krångligt att kommentera via iphonen...Men dina kommentarer kommer fram och jag blir så glad att det fortfarande finns folk som läser trots noll intresse från mej :)

Hoppas helgen varit bra. Missade föräldramötet, va det något viktigt som sades? Kraaaaam

2011-10-23 @ 10:57:29
URL: http://fesan.webblogg.se/
Tvilling

Så snygga!

2011-10-23 @ 20:41:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0