Måndagslista nr 60

OJ! Redan 60:de listan, vad tiden går fort! Idag är jag glad för mycket, till exempel...

...att vi har haft en så fin helg tillsammans, hela familjen! Julmarknad, första advent, mys, träffat vänner, mys =)

...att stormen har dragit förbi. Det är ju trist med vår fina flaggstång, men i övrigt har vi klarat oss bra och hästarna var lugna hela gårdagen i hagen, duktiga!

...över att vi har en kamin som vi eldas massor i, det är ljuvligt!

...att vi börjar en ny delkurs denna veckan, vilket ska bli kul! Påminn mig om det om ett par veckor också ;)

...över att jag har handlat min första julklapp idag, hahaha.. SUCK! Att man aldrig lär sig att börja i tid!

...att Milton blir 18 månader idag, det är ju det bästa och häftigaste och underbaraste på hela veckan, det får helt enkelt avsluta listan =)


Nu ska vi hålla kväll, dricka te tillsammans och bara ta det lugnt. Jag är redan trött och ser fram emot en lugn stund innan det blir sängen. Kram på er!


Kommentarer
britta bloggar

Fin lista! Det är verkligen härligt med måndagslistor!

2011-11-29 @ 16:54:40
URL: http://brittabloggar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0