Måndagslista nr 59

Jag drar igång direkt - så idag inför denna nya vecka är jag extra glad över...

...att det i helgen är första advent, underbart! Och givetvis julskyltning i byn, som vi längtar =)

...att det kaaaanske blir julmarknad också i helgen, lite plåster på såren efter att jag missade helgens i stan iaffafall.

...att detta är sista veckan på åtta helvetes-veckor skomässigt, rent ut sagt. Det har varit tufft och kroppen börjar mer eller mindre packa ihop, usch.. Fyra tuffa veckor kvar, me förhoppningsvis inte lika galna som dessa åtta har varit.

...att vi alltså är HELT lediga i helgen = Marcus är jobbledig och jag är helt skolledig, ljuvligt och jag längtar som en tok!

...att Milton bara växer och blir större och större! Kanske inget att bli glad för så, för det går ju helt galet fort! Igår till exempel gick han här och sjöng "lilla snigel" flera gånger - vi har aldrig hört honom sjunga tidigare, inte ens trallat för sig själv, men nu så har han börjat med det också ;)

Nu ska jag fortsätta inför morgondagens redovisningar. Det får gå som det går helt enkelt (försöker jag i alla fall intala mig själv, som just nu är nära på att kissa ner mig av nervositet - redan!!).
Kram på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0