Måndagslista nr 58

Hej på er! Dags för den där listan igen =) Idag är jag glad över...

...min fina familj, de betyder så himla mycket för mig!

...att helgen vi nu lämnar bakom oss har varit så himla bra på alla vis, fullt ös mest hela tiden, men enbart roligt =)

...att jag har mycket hemstudier denna vecka, kanon! Bara skola imorgon (tror jag) och sen hemstudier resten.

...att jag har den bästa systern i världen!!

...att Milton mest är superrolig hela tiden och vi slutar aldrig förvånas över allt nytt han kommer upp med eller berättar för oss, varje dag. Hur häftigt som helst, finaste barnet i världen helt enkelt!

...att vi är en vecka närmare jul, wiiii !!

Nu ska jag återgå till mina studier, fullt ös som vanligt. Kaminen brinner för fullt här intill mig och det är skönt med hemtsudier, som bara den, även om det gäller att verkligen plugga även om jag är hemma.
Kram och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0