Fanny vid utgång

Alltså egentligen är jag ganska tråkig.. Men som student är det ibland lite tight ekonomiskt och då får man liksom återanvända sina kläder, typ tusen gånger ;) Dessa byxorna har jag använt vid så många fester (och andra tillfällen) och jag älskar dem fortfarande, den bruna skinn-kanten överst gör de lite extra och att få skryta lite om min systers egenskaper (igen!) gör mig lite extra stolt, för det är ju som sagt hon som sytt byxorna.
Toppen är från VeroModa och ny - kryss i taket, hahaha ;) Samma gamla skor hade jag också, klackar som ändå är bekväma är viktigt för en sådan praktiskt lagd människa som jag =) De har jag dock inte på mig på fotot.
Såhär såg jag alltså ut i fredags innan träff med klasskompisar och utgång.




Kram på er, hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0