Måndagslista nr 41

Ja jag vet att det är tisdag, men min lista fick bli en dag för sent. Hann verkligen inte med den igår eftersom jag först sov efter en natts jobb och sedan var jag iväg hos en av mina fina vänner, Maria borta i Ängelholm tillsammans med Malin, en annan underbar vän! När jag sedan kom hem så var jag så trött att det blev sängen nästan på omgående.

Men idag måndag (tisdag ;) ), är jag extra glad över...

...att Milton har livit SÅ duktig på att resa sig själv mot saker och att han dessutom (äntligen!!) tar ett par steg vid möbler etc. Vi har dessutom lånat en lära-gå-vagn (tack snälla faster Alexandra och kusin Emilia för det, hälsar Milton!) så nu hoppas vi att han snart är mer på benen än på knäna ;)

...att jag hade en så underbar eftermiddag och kväll igår med mina vänner i Ängelholm, det var verkligen så lyckat!

...att jag har en del ledighet nu tillsammans med mina fina här hemma och...

...att Marcus har två lediga veckor kvar (så gott som, lite jobb nu i slutet av denna veckan bara) tillsammans med oss här hemma.

Nu ska jag sätta fart, Milton kryper fortfarande runt i blöja och jag sitter i mys-kläder, dags för operation shape-up ;) Hoppas ni har en fin dag, kramar från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0