Måndagslista nr 39

Hej ny vecka! Idag är det ju dags för ny lista =) hade tänkt lägga in stallbilderna, men tycker att de ska få ligga i ett eget inlägg så om ni är intresserade och/eller nyfikna så håll koll senare ikväll eller imorgon för då kommer det första stall-renoveringsinlägget!
Men idag är det ju som sagt dags för måndagslista, och jag är idag lite extra glad över att...

...våra fina vänner har fått ytterligare en liten flicka, den 2 juli kom "tvåan", vi är så glada för deras skull och Milton hälsar extra mycket till Tilde som blivit storasyster!!

...Marcus har semester i 4 veckor till, underbart!

...stallrenoveringen verkligen går framåt och det är så himla roligt!!

...vi avslutade förra veckan på absolut bästa vis; en familje-tripp till Åhus för oss tre där vi åt glass och gick och strosade, helt perfekt och så välbehövsligt efter ett par dagar med kvavt och jobbigt väder.

...vi har så fina vänner! Igår var Anna hitom med en liten present (tack snälla du, den står så fint på köksbordet och gör mig glad!) och idag är Alexander här och tittar film.

...jag fick ett paket med posten idag, kanon och som jag har väntat! Beställde ett par Reebok Easytone, träningsskor, i mars och fick dem i maj (bara för att jag skulle ha 40% på dem och så tog de slut och så vidare..) och sen när jag väl fick dem så var de för små så nu fick jag äntligen rätt på det, så nu har jag ingenting att skylla på längre (Petra ;) ).

...jag har en så fin Milton. Slängde in en ganska färsk bild på en 13 månader gammal "toddler".





Nu ska jag kolla igenom alla bilder på datorn och rensa för snart är visst minnet fullt. Borde ta mig i kragen och spara ner alla igen på min andra hårddisk, där de då ligger mer skyddat än här.
Hoppas allt är väl med er och att ni har en härlig vecka framför er, det har vi!! Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0