Måndagslista nr 17

Ja, redan måndag igen. Eller denna måndag har ju nästan hunnit passera också!
Idag är det måndagslista igen ju. Idag måndag är jag glad för att...

...Huset är klart!!! Alltså det var ju nästan klart förra måndagen också, men inte riktigt och därför vill jag ta upp det idag också ju ;) Vi är mycket glada över detta!

...Milton är världens finaste och goaste unge och att han är vår!! Känns faktiskt helt fantastiskt och jag älskar honom något helt obeskrivligt mycket....!

...Miltons födelsedagspresent är inköpt idag, hahahaha.. Skittramsigt kanske att vara såhär tidigt ute, men det spelar väl ingen roll.

...vi hade en skithärlig middag i helgen med "latte-familjerna", så roligt, så god mat och så härligt sällskap!

...Kalle är ledig imorgon!

...det imorgon är babycafé!

...jag har lagt tid på båda hästarna idag! Händer inte varje dag vill jag lova, men idag tog jag båda samtidigt och gick ner till ridhuset. Eller jag och Malva gick fint, Armani var inte lika trevlig som Malva och skötte sig inte alls ;9 han var duktigt pigg, det var de båda två. Så de fick verkligen springa av sig i ridhuset, så roligt att se och de verkligen njuter av att vara där nere, när det inte går att springa alls i hagen.

Sådär ja, dagens lista. Nu ska jag titta TV, äta lite hallonsorbé (stavas det så?) och dricka lite vatten. Måndagsfusk kallas det ;)
Ha det fint alla, kramar!


Kommentarer
Theodora

Mysig blogg! Och vilka djupa, mörka fina ögon din son har! :)

2011-02-01 @ 15:15:13
URL: http://theodoraaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0