Måndagslista nr 15

Skulle ju självklart skivit listan i måndags, men vi fuskar och kör den ett par dagar senare. Har inte riktigt haft tid ;)
Idag (onsdag!) är jag glad över...

...att Milton fick sin första tand igår!

...att babycaféet drog igång igår igen och Milton och jag fick umgås med ett helt gäng med bebisar och mammor.

...att vi efter babycaféet gick hem till E och tittade på bröllopsbilder och -filmer, så fina!

...att världens bästa Anna kom hem från Asien igår efter ett halvår borta, som jag har längtat! En jättemysig kväll hade vi uppe hos hennes föräldrar igår!! Hon har ju inte sett Milton sedan han bara var jätteliten!

...att vi har en lite rolig grej på gång kanske, det återstår att se och vi återkommer med mer information om det ;)

...Miltons allt pratande, det är så härligt att höra - han pratar massor, om än inte helt förståligt än ;)


Såja, nu ska jag ta ut vovvan, som fortfarande ligger och sover, sömntutan.
Ha en fortsatt härlig vecka, kramar!


Kommentarer
Josefina

Vad fin din "nya" blogg blev! Här kan jag äntligen kommentera också :) Vad skönt att Miltons tand har tittat fram. Hoppas vi ses på söndag! Kram

2011-01-19 @ 18:34:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0