Måndagslista nr 14

Idag är det måndag, alltså ny måndagslista!
Så, idag är jag glad för att...

...min nya blogg är så fin, tack Tilda!
...våra garderober äntligen är färdigmålade!
...julgrannen är utkastad. Trodde aldrig jag skulle bli glad över det, men det fick verkligen dåligt med plats här så det blev så ljust och rymligt nu när den åkte ut =)
...vi ska på trevlig middag imorgon i Grantinge!
...Milton har blivit en sådan mys-unge! Han lutar sig mot en och bara myser och det är verkligen så himla härligt! Jag tycker ju så mycket om att ha honom nära och äntligen tycker han om det också!

Bilden nedanför har jag visat tidigare, men jag visar den igen för jag tycker den är så härlig! Verkligen dålig kvalitet på fotot, men kolla Miltons ansiktsuttryck! Vilken lycka att få pussas med pappa!!





Sådär ja, kort lista blv det idag. Men nu är den gjord, det är viktigt varje måndag ;)
Nu vaknar nog snart min prins och då ska han få lite mat innan vi ska sticka ett ärende på stan och sedan till hästarna. Hoppas ni får en härlig vecka. Ta det försiktigt ute, det är ju galet halt!!


Kommentarer
Vanja

Så fin blogg!! Och nu kan man lämna spår efter sig - najs!! Så mysig Milton verkar vara nu! Alfred är också inne i en liten mysperiod, men han tröttnar fort på det (men man får va glad för det lilla!) KRAM vanja & alfred

2011-01-10 @ 14:52:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0